حجاب یعنی....
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
حجاب یعنی....
نویسنده Einhie | تاریخ : جمعه 6 آذر 1394

حجاب از نظر شما چیه؟؟؟؟؟

با کدوم موافقید؟؟؟؟؟؟؟

باید بدانیم

مردن....

عکس اخری مربوط میشه به خودم


نظرات شما عزیزان:

نانکو
ساعت21:46---6 آذر 1394
من با عکس یکی مونده به آخری موافقم.
خخخخخخخخخخ


فاطمه اایچیزن
ساعت18:41---6 آذر 1394
اینهی باز تو حرف الکی زدی خدا نکنه بمیری
پاسخ:ای عزیزم توچه قدر حواست جمعه باشه من فدای تو شم دیگه جون ایجی از این حرفا نمیزنم
پاسخ:من برفتم لینکت کنم
پاسخ:ادرس وبت روتوی کادرش بنویس ایجا ندارم ازت ادرس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir